a) Öğrencilerimiz okula kendi imkânları ile geliyorsa;
- Kampüsümüz içerisine tüm öğrencilerimiz maske ile giriş yapacaktır. Okul girişinde öğrencilerimizin termal kamera ile ısı ölçümleri yapılacaktır.
- Ateşi yüksek çıkan öğrencilerimiz tedbir amaçlı izolasyon odasında bekletilecek aileleri ve sağlık ekibi ile iletişim kurulacaktır.
b) Öğrencilerimiz okula servis ile geliyorsa;
- Servise maske ile binilecektir.
- Servise binerken servis görevlisi tarafından ateş ölçümleri yapılacaktır.
- Servis içerisinde sosyal mesafe kuralına uygun oturmaları sağlanacaktır.