Erciyes Koleji Snowboard'da Yine Zirve Yolunda İlerliyor!

Snowboard yarışlarında başarısını yine ispatlamış olan Erciyes Koleji, Türkiye Snowboard 2. Etap PGS yarışlarında , iki günün sonunda U13 kızlarda 1 altın , 1 gümüş madalya aldı . Türkiye şampiyonluğuna sadece iki yarışın kaldığı bu maratonda 7.sınıf öğrencimiz Nesibe Yağmur Şengül'e başarılar diliyoruz. Sana güveniyoruz Nesibe!

Tarih
: 19 Şubat 2019, Salı 00:00
Okunma
: 1001 defa okunmuş
Ziyaretçilerimizin kullanım deneyimini iyileştirmek ve sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına çerezler (cookie) kullanılmaktadır. Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi için tıklayınız.