Snowboard yarışlarında başarısını yine ispatlamış olan Erciyes Koleji, Türkiye Snowboard 2. Etap PGS yarışlarında , iki günün sonunda U13 kızlarda 1 altın , 1 gümüş madalya aldı . Türkiye şampiyonluğuna sadece iki yarışın kaldığı bu maratonda 7.sınıf öğrencimiz Nesibe Yağmur Şengül'e başarılar diliyoruz. Sana güveniyoruz Nesibe!