İYİ TATİLLER GENÇLER!
2025-2026 eğitim-öğretim yılının ikinci dönemi, okulumuz konferans salonunda düzenlenen karne töreniyle sona erdi.
Bir dönem boyunca akademik, sportif, yabancı dil ve sanatsal alanlarda gösterdikleri gayret ve başarılarla bizleri gururlandıran öğrencilerimiz, emeklerinin karşılığını karne, belge ve madalyalarla aldı. Yoğun geçen bu dönemin ardından şimdi, dinlenme ve enerji toplama zamanı.
Yeni döneme aynı azim ve kararlılıkla başlayacağınıza inancımız tam.
İyi tatiller, gençler!

Tarih
: 26 Haziran 2026, Cuma 15:05
Okunma
: 8 defa okunmuş
Ziyaretçilerimizin kullanım deneyimini iyileştirmek ve sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına çerezler (cookie) kullanılmaktadır. Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi için tıklayınız.