E-SPOR'DA DA İDDİALIYIZ!
Talas İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı E-Spor Turnuvasına Erciyes Koleji damgasını vurdu.

Talas İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı E-Spor Turnuvasına Erciyes Koleji damgasını vurdu. Talas Gençlik Merkezinde düzenlenen yarışmada 60 takım arasında yarı finale kalan Erciyes Koleji takımının öğrenci ve öğretmenlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Haber
: Rabia ALTAY
Editör
: Mehmet OBEN
Fotoğraf
: Rabia ALTAY
Tasarım
: Kübra KAMEROĞLU
Tarih
: 25 Mayıs 2024, Cumartesi 09:22
Okunma
: 366 defa okunmuş
Ziyaretçilerimizin kullanım deneyimini iyileştirmek ve sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına çerezler (cookie) kullanılmaktadır. Çerez Politikamız hakkında daha fazla bilgi için tıklayınız.